umm..that 'U' is not me, aite?huhu..
Igniz: omg..Igniz...I don't even know you to even call you a jerk..lol. I'm not that mean lah, don't worry hehe
Dr. --- ka?? hehe
Lalang: Dr. yg mane satu?? xp hehe
haha..mcm bole guess jesape gerangan manusia ini..hehesaba2!!fara, dulu2 in medical field xde PPD subject!!dets y,,,,,,
jue: tulah. silap..spatutnye dari dlu lg ade PPD. kite yg jd mangsa skrg~owhh...ni mesti assila cite ek? hehe
Post a Comment
6 comments:
umm..that 'U' is not me, aite?huhu..
Igniz: omg..Igniz...I don't even know you to even call you a jerk..lol. I'm not that mean lah, don't worry hehe
Dr. --- ka?? hehe
Lalang: Dr. yg mane satu?? xp hehe
haha..
mcm bole guess je
sape gerangan manusia ini..hehe
saba2!!
fara, dulu2 in medical field xde PPD subject!!dets y,,,,,,
jue: tulah. silap..spatutnye dari dlu lg ade PPD. kite yg jd mangsa skrg~
owhh...ni mesti assila cite ek? hehe
Post a Comment